Betingelser

Følgende betingelser er gældende for:
iRepair
Valby Langgade 68
2500, Valby
+45 70 777 330
kontakt@irepair.dk
CVR. 36034378

iRepair udfører reparationer af iPhone, iPad, Mac, Pc’er, iPod, Nokia og Samsung.

Generelle betingelser
Alle priser er inkl. moms og montering, så vidt andet ikke er angivet.
iRepair tager forbehold for eventuelle fejl i priser og beskrivelser samt udsolgte varer og reservedele.

Som en ekstra sikkerhed yder vi op til 24 måneders garanti på udvalgte reparationer. Den gældende garanti på din reparation, finder du på reparationssiderne. Er intet andet angivet, yder vi 3 måneders garanti.

Vi er stort set lagerførende i alle produkter og kan udføre reparationen inden for 1-2 timer, der tages dog forbehold for perioder med mange reparationer, der kan medføre længere ventetid.

For ikke lagerførte reservedele kan der forventes mellem 1-3 dages leveringstid for Samsung, LG, PC’er, og Nokia, mens Apple reservedele kan tage mellem 1-3 uger. Der tages forbehold for udsolgte reservedele hos vores leverandører og længere leveringstid.

Inden reparationen påbegyndes, fremsendes et tilbud på reparationen, med mindre andet er aftalt.
Afvises tilbuddet eller ønsker kunden enheden retur uden reparation, faktureres kunden for et undersøgelsesgebyr. Gebyret kan variere fra produkt til produkt, ligesom det har betydning om enheden har været væskeskadet. Standard undersøgelsesgebyr for mobile enheder er kr. 150 ved normal undersøgelse og kr. 350 ved væskeskade. På tablets og computer koster en normal undersøgelse kr. 350 og kr. 500 for væskeundersøgelse.

Vi afprøver kun de funktioner på enheden, som er angivet ved indlevering. Evt. andre fejl, som enheden måtte være behæftet med, men som ikke er angivet ved indskrivningen, bliver ikke behandlet. Der tages derfor forbehold for sådanne skader uanset tidspunktet for disses opståen.

Husk at tage backup
Ved enkelte reparationer kræves, at enheden efterfølgende opdateres. Ved opdatering slettes alt indhold i enheden. Husk derfor at tage backup af data før indlevering.

Betingelser for indlevering i butik
Enheder, som indleveres direkte hos iRepair, og som ikke er afhentet inden 3 måneder, vil blive sendt til skrotning.

Betingelser for indlevering via postforsendelse
Ved postforsendelse er det vigtigt, at du angiver følgende informationer:

GLS Pakkeshop - gratis fragt
Sender du din enhed med GLS, betaler vi fragten begge veje, og din enhed skal hentes hos den valgte GLS pakkeshop.

Post Danmark uden omdeling
Sender du din enhed med Post Danmark uden omdeling, betaler du 50 kr. tur/retur, og din enhed leveres på nærmeste posthus eller Post Danmark servicested.

Post Danmark med omdeling
Sender du din enhed med Post Danmark med omdeling, betaler du 80 kr. tur/retur og din enhed leveres til en adresse efter dit ønske.

Enheden opbevares i 4 uger efter fremsendt tilbud, og besvares tilbuddet ikke indenfor den givne tid, vil enheden blive sendt til skrotning.

Når reparationen er udført, modtager du en faktura pr. mail, og enheden vil blive sendt retur til dig, når betaling eller kopi af bankoverførsel er modtaget. Pris for returporto afhænger af valgte forsendelsesmetode.